Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg under april 2012

Av Madde - 23 april 2012 23:04

Ja här var det inte mkt liv inte... Jag har väl kanske haft annat för mej för en gångs skull? ;) Kände att det va dags för ett inlägg igen. Vem vet, det kanske är nån som läser detta?  :)


Ikväll hade vi styrelsemöte med ÅRF. Det va trevligt och det tog två timmar, mkt att prata om tydligen ;) Så nu är en Valla-dag inplanerad, och städdag och lite annat smått och gott. Nu börjar man känna att sommaren är påväg! Så skönt! :)

Va ute och gick med Dublin idag, fick sällskap av Jenny som gick med Odd, och insåg att snart är det totalt jättegrönt ute! Det är nog bara en vecka sen kommer det vara alldeles grönt vart man än tittar, så underbart!


Det märks att jag arbetar mkt med mej själv, jag har inte lägre lika problem att prata inför folk. Lite nervös är jag ju fortfarande, men det är inte alls som förut! Nu kan jag iaf sitta still ;p


Hingstvisningen missade jag :/ Men jag lyckades få en bild på Balougraph iaf :) Det va ju lite roligt. Synd att jag inte tog mej i kragen och åkte dit tidigare! Men men bättre lycka nästa gång.


Jaja, en liten kort uppdatering. Det där med daglistan har jag lagt ner, känns som den blev lite utdragen... Och nu "orkar" jag inte ta tag i den igen... Hmm... Lat eller vad? ;)



Tack och gonatt!

Av Madde - 8 april 2012 11:16

Ja jag är ingen som firar påsk. Jag gav Misan ett påkägg som va fyllt till max ^^Blev inget Kolmården igår, vi tar det när dom öppnar parken för sommaren då borde det med all säkerhet vara fint väder så man slipper gå runt med vinterjacka ;)Idag jobbar jag hela dagen.. Kunde ju haft roligare men det är ju storhelg och pengarna tänker kg ha som fickpengar när jag åker till Prag i sommar :) Jag har faktiskt blivit duktigare på att spara pengar! Har 200 kr på ett konto som jag inte har rört på tre månader :O helt otroligt! :pIgår sov jag hos Heidi :) kul att träffa henne lite oxå :) min söta Heidi ^^ Idag skulle man velat vara ute och gjort nåt för fy farao vad det är fint väder!! Jag saknar mina hundar.. Jag önskat jag hade varit tio år äldre för då hade jag haft alla kvar. Det är synd när livet ändras så. Önskar man va klar redan som tonåring, men så är ju inte fallet :/Nu måste jag jobba vidare. Stressigt värre! ;)Tack och adjö!

Av Madde - 2 april 2012 19:52

Helgen har varit fartfylld. I fredags kom Heidi, äntligen!!    Det va så länge sen nu. Och håll tummarna att det ska vara bra väder på lördag för isf åker vi till Kolmården    Men kollar man på vädret bådar det inte gott   

I lördags och söndags tog jag hand om hundarna ute i Härkeberga, fy vad jobbiga vissa av dom är. Men efter ett utbrott så sköter dom sej resten av tiden jag är där  

Åkte ut till Dunderbo på kvällen och fick med mej Mizan hem :) Så jag har haft sällskap heela helgen  


Har varit i stallet ganska mkt på senaste, och jag hoppas att jag kommer vara där mkt i framtiden oxå. Dublin behöver mej (men vem gör inte det?  ) Synd att det blåser så mkt hela tiden.. Jag hoppas det blir bättre väder närmare maj, så man kan vara ute utan att riskera att blåsa bort.


Nu måste jag göra nån nytta här hemma då jag somnade på soffan en stund på eftermiddagen  



Tack och hej!    

Av Madde - 2 april 2012 19:42

Ja det va en bra en... Jag vette sjutton. Så detta inlägg känns ju totalt onödigt :P

Vi tar denna istället - Dag 18 – Det här vill jag lära mej


Jag vill lära mej

  • Mer om hästar, dess beteende och utrustning
  • Spela gitarr
  • Finska (nästintill omöjligt)
  • Healing ovh psykometri

Ja det va ju några saker iaf :)

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards