Mitt liv i ord och bilder

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Ledig

Av Madde - 8 februari 2013 21:14

Tre dagars jobb gick fort! Ledig ikväll och bara tar det lugnt :) Imorgon är jag helt ledig, rätt skönt! Inte för jag vet just nu vad jag ska göra på dagen men det blir säkert kul vad det än blir :) På kvällen ska jag till en kompis på landet så jag hoppas det är någelunda bra väder så det inte blir så jobbigt att köra.. Tänk vilka ilandsproblem man har.. Man kunde ju faktiskt haft det värre, mkt värre.

På söndag är det seriefinal på åkerby. Hoppas det inte håller på så länge, skulle vara kul att se både dressyren och hoppningen! :) Börjar jobba kl 17 så jag hoppas det är klart tills dess.

Och jag vill bli hyrryttare, men tror det är för dyrt.. Hyra häst i sommar vill jag oxå göra!! Jag vill ha en egen häst egentligen! Men fy vad dyrt :/ En vacker dag så ska jag ha en egen.. Men det är nog några år dit. Får nöja mej med andras hästar tills vidare :)


Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Tack och adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 19 maj 2013 10:37

Idag får det bli en vilodag :) Är lite sugen på att sola lite, det skadar ju aldrig att bli lite brun ^^ Måste iaf ut till hundarna strax, kan ju inte sitta inne hela dagen heller ;) Igår va jag ut och sprang igen! :) Eller springa och springa, mer...

Av Madde - 16 maj 2013 23:54

Ja nu ska konditionen tränas! Idag va jag ut och sprang, eller joggade, i nästan 3 km sammalagt. Orkade 1,3 km i sträck som mest. Bättre än jag trodde! :) Så nu ska jag ut och springa var annan dag så får vi se vad som händer :) Imorgon blir det förm...

Av Madde - 13 maj 2013 00:55

Kände att det va dags för ett inlägg igen. Va ett tag sen, igen! Jag tar mej aldrig tid att skriva riktigt.. Å andra sidan skriver jag egentligen för att det är kul att kolla tillbaka vad man skrivit. Har upptäckt i några gamla inlägg att jag faktisk...

Av Madde - 23 april 2013 23:12

Nu har jag haft lady tre ggr. Det går riktigt bra måste jag säga :) Hon blir bara så fruktansvärt tung i handen på hackamore, hon bär inte huvudet själv i onödan ;) Idag hade vi en vikarierande ridlärare, hon va duktig! Det är kul att rida för and...

Av Madde - 16 april 2013 18:06

Tänk vad fort dagarna går! Tycker att dom varma soliga dagarna ska komma nu :) Lite less på denna gegga som är överallt! Så värdelöst hos hundarna när dom måste vara inne större delen av dagarna. Glad att snön nästan är borta iaf :) Dags att byta til...

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards