Mitt liv i ord och bilder

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Snart jul!

Av Madde - 13 december 2012 15:22

Ja nu är det inte långt kvar till jul :) Jag ska visserligen jobba hela helgen så det blir inget firande för min del. Men jag kan ju alltid glädjas åt alla andra som sitter och har mysigt på julafton med sina nära och kära ^^
Själv ska jag nog äta god julmat till lunch och sedan förgylla dagen för de äldre som sitter ensamma.

Nästa vecka ska jag ner till Gotland för första gången :) Det blir visserligen en snabbvisit, men det ska nog bli kul ändå! Får se hur jag och moster klarar av att sitta i samma bil flera timmar ;) haha ja det ska nog gå bra ^^ Jag hoppas vädret är på våran sida! Att åka flera timmar med häst kan bli jobbigt annars.

På söndag bär det av till Sthlm :) Stockholm hundmässa 2012 är det dags för! Det ska bli kul. Men i år åker vi bara en dag, man orkar inte riktigt två hela dagar där.. Sen jobbar jag kväll på måndag så det passar bra att kunna sova lite längre efter en dag full med äventyr :) Har hundarna i morgon kväll och söndag, lite extra pengar :) Sitter fint såhär före jul! :) För även om jag inte ska fira jul så kommer jag köpa lite julklappar - det är kul att ge bort presenter :) Det är synd att man inte har så mkt pengar som man skulle behöva för att kunna ge nåt jag verkligen vill. Det tuffa livet ;)

Snart är det dags för jobb. Har haft en huvudvärk from hell nästan hela dagen :/ Den blev lite lindrigare med tablett men det får nog bli en till så jag orkar med kvällen. Jobbar dag i morgon så det blir inte så många timmar sömn heller. Jaja sluta klaga det ska nog gå bra ;)

Tack och hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 19 maj 2013 10:37

Idag får det bli en vilodag :) Är lite sugen på att sola lite, det skadar ju aldrig att bli lite brun ^^ Måste iaf ut till hundarna strax, kan ju inte sitta inne hela dagen heller ;) Igår va jag ut och sprang igen! :) Eller springa och springa, mer...

Av Madde - 16 maj 2013 23:54

Ja nu ska konditionen tränas! Idag va jag ut och sprang, eller joggade, i nästan 3 km sammalagt. Orkade 1,3 km i sträck som mest. Bättre än jag trodde! :) Så nu ska jag ut och springa var annan dag så får vi se vad som händer :) Imorgon blir det förm...

Av Madde - 13 maj 2013 00:55

Kände att det va dags för ett inlägg igen. Va ett tag sen, igen! Jag tar mej aldrig tid att skriva riktigt.. Å andra sidan skriver jag egentligen för att det är kul att kolla tillbaka vad man skrivit. Har upptäckt i några gamla inlägg att jag faktisk...

Av Madde - 23 april 2013 23:12

Nu har jag haft lady tre ggr. Det går riktigt bra måste jag säga :) Hon blir bara så fruktansvärt tung i handen på hackamore, hon bär inte huvudet själv i onödan ;) Idag hade vi en vikarierande ridlärare, hon va duktig! Det är kul att rida för and...

Av Madde - 16 april 2013 18:06

Tänk vad fort dagarna går! Tycker att dom varma soliga dagarna ska komma nu :) Lite less på denna gegga som är överallt! Så värdelöst hos hundarna när dom måste vara inne större delen av dagarna. Glad att snön nästan är borta iaf :) Dags att byta til...

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards