Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madde - 7 oktober 2012 00:15

Fy vad snabbt dagarna går.. Hänger ju inte med!! :/ Denna vecka har varit händelserik, lägger upp ett litet urval bilder (vissa bättre än andra :p), oavsett kvalité är det alltid roligt med bilder :)

Va på hästloppis idag, sååå mkt saker! Köpte mej ett par strumpor och vann en mössa på lotteriet ^^ Träffade vänner och försökte klappa Ruby men hon stog bara och kollade på annat den lilla damen :)

Ikväll va jag iväg till Johanna som fyllde år, det blev en lugn och trevlig kväll i trötthetens tecken ;) En varsin drink, prat och en film :) God mat och kakor med för den delen - ibland har man det bra ^^

Nästa vecka kommer det bli mest jobb. Men på söndagen ska jag till Strömsholm med syster och kolla på hästtävlingar, ska bli skoj! :)

Av Madde - 3 oktober 2012 13:23

Veckan började med två lediga dagar, helt underbart! :)
I måndags lämnade jag in bilen, dom blev tyvärr inte klara så måste lämna in den igen :/ Carro kom och hämtade mej så åt vi frukost och pratade kolla på tv och så sov jag en stund i soffan :p
Igår skulle jag haft ett homeparty här hemma men i sista stund blev det avbokat, värdelöst! Heidi kom iaf förbi en sväng :)
Nu ska jag jobba i tre dagar sen på lördag ska jag till Johanna som fyller år. Nu börjar hon allt bli lite gammal ;)

Idag har jag en riktigt god matlåda att se fram emot - isterband! Fy fan vad gott! :) Börjar jobba nu kl 14, har väl rast vid 17 kanske. Efter rasten är det bara nån timme till med jobb sen kan jag åka hem och kolla på tv igen ^^ Börjar visserligen kl 7 i morgon sp det blir väl bara hem och sova.. Men men. I morgon ska jag åks och kolla när Ida rider igen, kul att titta :) men blir en aning sugen själv att rida! Jag bara måste börja! Men det får bli till vt isf.

Nu ska jag sätta lite fart så jag inte kommer för sent till jobbet.

Tack och adjö!

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards