Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg under april 2013

Av Madde - 23 april 2013 23:12

Nu har jag haft lady tre ggr. Det går riktigt bra måste jag säga :)
Hon blir bara så fruktansvärt tung i handen på hackamore, hon bär inte huvudet själv i onödan ;)
Idag hade vi en vikarierande ridlärare, hon va duktig! Det är kul att rida för andra emellanåt! Det behövs :) Idag red vi mest trav. Tre serpentinbågar med en volt i början av varje båge. Det gick alldeles utmärkt! Lite trångt blir det när vi är så många i gruppen, några små krockar här och där men det är sånt man får räkna med :p Det skulle vara kul med privatlektion nån gång, och sitsträning.. Det är ju sitsen som måste bli bättre! Och idag satt jag även nästan hela lektionen - utan stigbyglar! En stund tänkte jag att det blir nog en tårta nästa gång haha! Men det gick bra. Lär ju ha lite träningsvärk i morgon ;)

Dags att sova så jag orkar jobba i morgon. Visserligen kort dag men sen ska jag till Dublin. Sen blir det två längre dagar på jobbet. Bra med fler timmar! :)

Tack och gonatt!

Av Madde - 16 april 2013 18:06

Tänk vad fort dagarna går! Tycker att dom varma soliga dagarna ska komma nu :) Lite less på denna gegga som är överallt! Så värdelöst hos hundarna när dom måste vara inne större delen av dagarna. Glad att snön nästan är borta iaf :) Dags att byta till sommardäck kanske??

Ikväll är det dags för ridlektion igen :) ryggen är inte helt bra än så det blir lungt för min del.. Men det går ju det med :) kom på att jag har ju köpt nytt spö, ett lila - jättefint ^^ det ska jag premiära idag :)
I morgon är jag ledig - skönt! Har en del att göra dock :/ Alltid fullspäckade dagar när man är ledig :p Borde byta däck på bilen i morgon!! Men det är ju så jävla tråkigt :(

Har äntligen kommit igång med träningen efter förkylningen! Så jäkla skönt :) Nu borde det inte finnas nåt som kan stoppa mej, jag lär ju inte bli sjuk än på ett tag iaf :) I måndags när jag va där började jag skriva sånt där kort. Ska bli kul att se sen när jag tränat ett tag hur (katastrof)lite jag orkade i början :p Vågade mej på crosstrainern sist och det gick bättre än väntat! Så nu jävlar :))

Nehe dags att få nåt i magen så jag orkar rida lite ikväll :)

Tack och adjö!

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards