Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg under november 2012

Av Madde - 22 november 2012 17:51

Inatt drömde jag om min drömman! Blev en aning besviken r jag vaknade och insåg att det bara va en dröm :/
Han va snygg, snäll, rik, generös.. Ja allt man önskar hos en man. Jag kommer fortfarande ihåg drömmen, vissa delar iaf. Det är fan inte ofta jag gör det när det gått en hel dag.
Tänk om det varit verklighet. Då hade jag varit lycklig-are :p


Till nåt annat. Ikväll ska jag kolla när Ida rider och sen ska jag filma en kompis häst som är till salu. Hoppas det går bra :) och att det blir en vacker film ^^

Ska vila en stund innan.. Det är fan jobbigt att jobba dagen efter ledighet ;)

Tack och hej!

Av Madde - 15 november 2012 10:23

ÄNTLIGEN(!!!) ska jag börja rida :)) Har efter mkt om och men tagit mej i kragen och skrivit in mej i en ridgrupp till vårterminen. Helt underbart :) Undra om jag kommer ihåg hur man gör :p Det är över två år sedan jag red sist.. Har ju setat på Dublin nån gång, men det är ju inte riktigt att rida.
Ska rida redan på tisdag :) En tjej som ska utomlands och erbjöd sej sin plats tre gånger - ja tack! :) Är lite nervös faktiskt :p Ska iaf rida i samma grupp dom jag red i förut, det är rätt skönt. Kommer nog komma in i flytet ganska snabbt, hoppas jag ^^

Nu ska jag faktiskt ut och gå en sväng. Börjar jobba kl 14 och innan det måste jag komma på vad jag ska laga för mat att ta med OCH jag måste tillaga det... Hur ska jag hinna? :p Om någon har nån idé om nåt gott man kan göra så säg till. Det är alltid lika svårt att hitta på vad man ska äta :/

Tack och hej!

Av Madde - 12 november 2012 21:44

Det är ju bra att det går över en månad mellan varje inlägg.. Eller? :p
Jag har alldeles för mkt att göra helt enkelt ;) Va visserligen ledig fem dagar förrförra veckan (eller som vissa säger - obetald semester. Haha) men då va jag till moster och hjälpte henne med sånt som behövdes. Längtar faktiskt lite tills jag har ett eget hus att fixa med.. Tror jag iaf ^^ Det är väl lika kul som jobbigt.
Fick hem mera räkor igår till akvariet. Så nu hoppas jag dom gör sitt jobb och städar upp lite!

Idag såg jag Bono in action :) Han är så vacker! Jag tänker börja till vårterminen, då hoppas jag att jag får rida honom :) Han verkar vara så snäll. Vill även prova Painter, han är oxå rätt ny.

Snart är det första advent :)) Längtar efter att få julpynta!!

Nej nu har jag andra saker som måste göras. Meditera tex.
Tack och hej!

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards