Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Madde - 13 maj 2013 00:55

Kände att det va dags för ett inlägg igen. Va ett tag sen, igen! Jag tar mej aldrig tid att skriva riktigt.. Å andra sidan skriver jag egentligen för att det är kul att kolla tillbaka vad man skrivit. Har upptäckt i några gamla inlägg att jag faktiskt vetat saker om mej själv, som jag sedan glömt bort och tror att jag lärt mej nyligen, när jag i själva verket redan visste det.. Ibland är det bra med ett minne. Bäst är det när det funkar som det ska :p

Nu har äntligen värmen kommit!! Hoppas den är här för att stanna :) Inget emot några dåliga dagar, men har ingen lust att gå runt fullt påklädd förrän vintern kommer! Det är så skönt att kunna gå i linne och sommarskor :) Just det ja, jag måste vänja fötterna vid höga klackar till i sommar. Har ju jättefina skor jag måste kunna använda :)) Men tyvärr är det ju inte bara att kliva i och klampa runt hur länge som helst.. Då jag gått i höga klackar kanske.. 5 ggr? som mest i vinter så är inte fötterna direkt vana. Vem vill springa runt i fula platta skor en hel sommar liksom?? ;)

Har vart ledig hela dagen :)) Tyvärr har jag sovit bort hela kvällen, igen. Men jag va väl trött antar jag. Hundarna är iaf inne och, förhoppningsvis, sover. I morgon är sista dagen med dom för denna gång. I morgon är även min enda lediga dag veckan som kommer. Jobbar sen hela veckan. Har förhoppningsvis hundarna i helgen som kommer oxå. Och helgen efter det med. Då är Gotland räddad ;) Hela resan är betald!!! :)) Det är bara fickpengar som ska skrapas ihop.. Hoppas verkligen verkligen att det är bra väder dom dagar vi ska vara där! Vore så skönt att kunna vara ute länge och sola på dagarna!! Alla insekter kan ta ledigt dom med några dagar tycker jag nog. Så slipper vi dom ;)

Nu är det nog dags att sova. Klockan ringer 0650.. Yey.. Ska nog försöka ta mej ut till Dublin en sväng i morgon oxå. Låta han äta lite grönt :)

Tack och gonatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards