Mitt liv i ord och bilder

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Madde - 19 maj 2013 10:37

Idag får det bli en vilodag :) Är lite sugen på att sola lite, det skadar ju aldrig att bli lite brun ^^ Måste iaf ut till hundarna strax, kan ju inte sitta inne hela dagen heller ;)

Igår va jag ut och sprang igen! :) Eller springa och springa, mer jogga kanske är rätt ord. 1,7 km orkade jag denna gång! I morgon ska jag ut igen, ska blir kul och se hur långt jag orkar då. Går det såhär lätt kommer jag absolut klara av dom 3,4 km (jag har som mål) innan Gotland :) Känns bra!


Ikväll är det jobb igen, 6 dagen i rad. I morgon kväll oxå sen är jag ledig på tisdag!! :)) Då är det ridning igen. Har säkert Vallmo igen, hoppas det går lika bra som sist. Skulle verkligen behöva skaffa mej en medryttarhäst.. Men är så kräsen att jag vill ha tillgång till ridhus på vintern ;) Det är så trist att rida annars. Fina vinterdagar är det mysigt att rida ut, men bara om det är sol och inge blåst. Hur ofta händer det liksom?


Oj vad klockan går!! Det är så värdelöst att börja kl 14, man hinner ju knappt göra nånting innan.. Kl 16 är mkt bättre. Dom två timmarna gör en hel del faktiskt :) Men det är två timmar mer storhelgs-ob :))



Tack och adjö!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina tankar. Mina åsikter. Mina intressen.

Kort och gott, Mitt Liv.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards